Alumni Club – board elections 2015-2017

Delection dayear Alumni,

a new board will guide us for the next 2 year: come to vote for the new candidates! The elections will take place in F6 at the Free University of Bolzano, on December 16th 2014 at 6 PM Don’t miss the chance to tell your opinion, share your ideas with us and to get to know the candidates. In the next weeks we’ll introduce the candidates on our website: stay tuned! alumni.unibz.it Alumni Team PS: if you want to become part of the team please complete the attached form and send us a picture of you before the 1st of December 2014.

Beim Alumni Club der Freien Universität Bozen stehen neue Vorstandswahlen an, um das die Aktivitäten der Alumnis auch durch die nächsten 2 Jahre zu führen: Kommt und wählt für die neuen Kandidaten! Die Wahlen finden am 16. Dezember 2014, 18 Uhr im F6/Social Club der Freien Universität Bozen statt. Verpasst nicht die Chance, euch mitzuteilen, Ideen auszutauschen und die Kandidaten kennenzulernen. In den kommenden Wochen werden wir euch die neuen Kandidaten auf unserer Website vorstellen: stay tuned – alumni.unibz.it Euer Alumni Team

Cari laureati e alumni, è ora anche per l’Alumni Club di rinnovarsi e decidere chi sarà nel consiglio direttivo per i prossimi due anni. Venite per saperne di più su quello che è stato fatto, per portare le vostre proposte, per candidarvi o anche solo per dare il vostro voto ai nuovi candidati! Le elezioni si terranno il 16 dicembre 2014 alle ore 18:00 al F6/Social Club della Libera Università di Bolzano. Nelle prossime settimane vi presenteremo i candidati sul nostro sito: state connessi! alumni.unibz.it Alumni Team PS: se volete candidarvi prego compilare il modulo in allegato e mandarci una foto di voi entro l’1 dicembre 2014.

candidates questions